Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 66
Pokaż wszystkie komentarzeTeż się zastanawiam nad nabyciem M16 i śledzę uwagi jak się maszyna sprawuje pod względem eksploatacyjnym. Na rynku polskim jest od chyba 2010 więc jak na razie krótko. Bo faktycznie warto jest sie zastanowić czy wydać ok 15.000 zł na w pełni "ubrany" nowy motor czy kupić używany japoński. Oczywiście w grę wchodzi również pojemność i plany podróżnicze własciciela. Szkoda, że Almot (przynajmniej na rynek polski) nie wypuścił M16 z napędem pasem. Odpadłby wtedy problem brudzącego łańcucha i wymiany co jakiś czas w/w łańcucha wraz z kompletem zębatek. A jeśli prawdą jest że ładowarka akumulatorowa ma wtyczkę w/g standartów amerykańskich to Almot stracił wiele w moich oczach bo jest to niby duperela ... ale widać podejście firmy do polskiego potencjalnego nabywcy. Pozdrawiam wszystkich i milo będzie poczytać uwagi bikerów, którzy już sie dostojnie przemieszczają na M16 :)
OdpowiedzŁańcuch działa bez zarzutu, przesmarowanie takim sprayem co 500km trwa 5 minut. Wtyczka w ładowarce jest normalna.
Odpowiedz